موسیقی آب گرم



Friday, November 10, 2006

٭

این گزارش رادیو زمانه از عباس عطار (عکاس) خیلی جالبه. اگر هم اینترنت سرعت بالا دارید که روایت صوتی منصور نصیری رو از این جلسه بشنوید. (حیف که تهران نیستم، این دوسالانه فیلم عکس یک هفته ادامه داره)

" اغلب از من می‌پرسند چطور عکاس شویم، می‌گویم یک جفت کفش خوب بخرید یا عاشق شوید."

+

امروز داشتم تو وبلاگ پسرفهمیده می‌چرخیدم، چشمم افتاد به لیست بلاگ‌رولینگ. یا خدا. فکر کنم از دیدن یک دوست قدیمی اِنقدر ذوق نمی‌کردم که از دیدن بلاگ‌رولینگ ذوق کردم. اول فکر کردم فقط فیل‌تر بلاگ‌رولینگ برداشته شده. ولی بعد از چک کردن یک سایت بی‌ناموسی دیدم همه‌جا باز شده، خلاصه امشب بشتابید که هر لحظه ممکنه در فیضیه بسته بشه. (اولین کاری که کردم برداشتن یک بک‌آپ از لیست بلاگ‌رولینگم بود، خدا را چه دیدید شاید مشابه بلاگ‌رولینگ هم راه افتاد)

+

این چند روزه فقط و فقط مشغول جمع کردن انواع و اقسام پروک*سی‌ها و آنتی‌فیل‌تر‌ها بودم. احساس می‌کنم با بستن این چندتا سایت به شعورم توهین شده.

این بار فیل‌ترها هوشمندانه‌تر بود. بستن قسمت ورودی بلاگر یا بستن سایت‌هایی که ارتباط بین وبلاگ‌ها رو قطع می‌کنه. اگر شما هم دنبال آنتی چیز می‌گردید فقط یادتون باشه سراغ نرم‌افزارهایی که آی‌دی و پورت تعیین می‌کنند، مثل سی‌پروک*سی، نرید. حداقل تو مشهد این جور نرم‌افزارها اصلاً جواب نمی‌ده.

Labels:


........................................................................................

Home